SALAM dari iqaa :)

ASSALAMUALAIKUM :)
WELCOME TO IQAA PUNYER BELOG :) MY ONLINE DIARY. AKU BUKAN PENULIS HANYA SEKADAR MENAIP BERKONGSI CERITA, MELUAH ISI HATI CUKUP SEKADAR YANG BOLEH DIKONGSI.

Monday 7 July 2014

Ya Allah hanya Engkau yang Maha mengetahui apa yg terbaik buatku ♡

Assalamualaikum.

Allah sahaja yang tahu isi hati ini. Bukan tak sedih. Bukan tak pernah menangis. Cuma hati semakin matang dalam menerima hakikat. Redha ya Redha. Satu perkataan yg cukup melambangkan perasaan saat ini.
Kadang bila nak kesal pasal masa lalu rasa sia sia. Kau dah pilih jalan macam tu,  kau tanggung la. Hm. Kadang tertanya tanya sampai bila aku nak terus macam nih. Takde masa depan ke. Makin lama aku berdiri bercampur bermacam pengalaman. Makin aku sedar punya hikmah yang maha tersirat di sebalik sesuatu. Yang penting tahap sabar tu wajib ada. Ya,  WAJIB.
Segalanya aku hanya mampu serahkan pada Pencipta. Aku percaya Dia dah aturkan yang terbaik untuk masa hadapan aku. Walaupun sekarang aku tak mampu bergembira seperti yang lain,  suatu hari aku percaya aku pasti tersenyum kesyukuran. Allahuma Amin.

No comments:

copyright@ by iqaa aretyqa .hak cipta terpelihara****